dinsdag 2 april 2013

Dierenpark de Paay 1 april 2013

Hieronder zijn een paar foto's te vinden van een dagje naar Dieren en Vogel Park de Paay in Beesd. Het was erg leuk en leerzaam (qua vogels en fotografie). Als eerste zal ik een selectie van mijn foto's laten zien en vervolgens een selectie van de foto's van mijn vriend. Helemaal onderaan staan nog wat filmpjes. Verder zet ik er onder welke dieren/vogels het zijn. Ik heb nog niet alle vogels en dieren gedetermineerd, maar zal ze langzaam elke keer aanvullen. Mocht je me daarmee willen helpen kan je altijd een reactie achter laten.

Dromedaris


Mijn Foto's:
Witnek Kraanvogel

Beverrat

Pauw

Pauw

Dwergmara

Pauw

Zijdehoen met kuikens

Geitjes

Lama

Lisztaapje




Kanaries/Parkieten


Witoorpenseel Aapje

Chinese Boomeenkhoorn

Chinese Boomeenkhoorn

Dwergotters

Zwarte Zwaan


Kwak


Bennet Wallaby met jong

Paradijs Kraanvogel

Paradijs Kraanvogels

Bennet Wallaby met jong


Oeraluil

Melkoehoe

Melkoehoe

Koekoekuil

Kerkuilen


Ransuil



Witgezicht(dwergoor)uil

Braziliaanse Dwerguil

Indische Dwergooruil


Laplanduil

Raaf

Mandarijneend

Mandarijneend

Mandarijneend




Rijstvogels

Caracal

Cara Cara

Sporenschildpad



Stokstaartje

Stokstaartje

Kroonkraanvogel


Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos


Neusbeer

Kakariki

Kuifserima


Kookaburra

Capibara

Groenvleugel Ara

Kea

Blauwgele Ara

Inca Kaketoe

Roodoor Ara

Doodshoofdaapje

Doodshoofdaapje

Stekelvarken

Capucijnduif


Ocelot

Woenstijnbuizerd

Foto's van mijn vriend:
Woestijnbuizerd

Pauw

Witnekkraanvogel

Witnekkraanvogel

Witnekkraanvogel

Witnekkraanvogel

Zijdehoen kuikens

Kuiken

Geitje

Sneeuwuil

Sneeuwuil

Roodsnavelkitta

Europese Hop

Europese Hop



Chinese Boomeekhoorn

Chinese Boomeekhoorn

Dwergotters

Europese Kraanvogel

Zwarte Ooievaar

Ooievaar

Paradijskraanvogel

Paradijskraanvogel

Bennet Wallaby

Bennet Wallaby

Oeraluil

Melkoehoe

Koekoeksuil



Braziliaanse Dwerguil

Witgezicht (Dwergoor)uil

Braziliaanse Dwerguil

Braziliaanse Dwerguil

Maleise Bosuil

Raaf

Rijstvogek

Caracal

Caracal



Cara cara



Cara Cara



Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Corsacvos

Kookaburra

Corsacvos

Neusbeer

Kakariki

Kapgier

Kookaburra

Groenvleugel Ara's

Groenvleugel Ara's

Kea

Roodoor Ara

Groenvleugel Ara's

Groenvleugel Ara's

Capucijnduif

Kalkoen


Filmpjes:


Klik hier voor alle foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten