woensdag 5 maart 2014

Foto 7 daagse

Ook ik doe mee aan de foto zevendaagse. Het is bij dit evenement de bedoeling dat er zeven dagen lang een foto geplaatst wordt aan de hand van een thema. Per dag zal ik dan ook een nieuwe foto plaatsen in dit blog. En zoals jullie al kunnen raden zal dit niet allemaal natuur foto's zijn ;).

Dag 1, Thema Ondersteboven












Dag 2, Thema Speelgoed













Dag 3, Thema Het getal 3












Dag 4, Thema Vergeten













Een wat persoonlijke noot, namelijk mijn moeder die ik nooit zal vergeten.

Dag 5, Thema, Kleur












Ik heb maar eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om dag 1 t/m 5 te combineren!! (Dag 1, ondersteboven, dag 2, speelgoed, dag 3, nummer 3, dag 4, vergeten en dag 5 kleur)

Ik heb dan ook een foto van Speelgoed dat ondersteboven staat en beide de drie primaire kleuren (van zowel licht(Rood, Geel, Blauw) als verf (Groen, Rood, Blauw) uitbeelden) met daarop een briefje wat ik vandaag niet mocht vergeten.


Dag 6, Thema, Lekker






Geen opmerkingen:

Een reactie posten