woensdag 5 maart 2014

Nog wat op pad geweest

Met het mooie weer ben ik nog wat op pad geweest. Veel gezien en gefotografeerd. Ik heb gister veel buizerds gezien, op één moment zelfs zes te gelijk. Wel hoog in de lucht, maar erg gaaf om te zien. Ik denk dat ik er in totaal wel 10 gezien heb ik een paar uur. Verder een hele mooie winterkoning die aan het vechten was met een andere winterkoning om het plekje. De buizerds wilde vandaag niet zittend poseren en ook nog van heel dichtbij Putters en Staartmezen gezien. Daar heb ik echter geen foto van, als ik had bewogen waren ze namelijk weggeweest. Een mooie dag met leuke ervaringen!!!

De vechtende winterkoning


De winterkoning in mijn tuin

Een gewone merelman

 Het (Konings)Roodborstje (Momenteel de baas in de tuin)

 Het was druk met andere vogels vandaag


 Vijf buizerds tegelijk hoog in de lucht

Een serie van de buizerd die dichtbij durfde te komen ;) 





En als laatste nog even langs bij de ooievaars 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten